hääändbåål för hela slääntän

jepp åker imorron kl 6 på morronen till ume/ skelefteå.... kommer bli en låång tråkig resa. men det ska ändå bli roligt att spela och det så jag får väl helt enkelt ta och gilla läget!

idag så hade jag egentligen prov i geografi, men när jag kom till skolan så satt halva klassen vid media salen, så frågade jag om de skulle göra provet. och till svar får jag: nej, nej , neeej. inte kan vi provet, vi gör det nästa vecka på tisdag istället :D då blev jag lycklig eftersom jag inte heller kunde provet! vilken bra klass man har :D

har även hunnit till syrrans lägenhet och käka upp nästan hela chips skålen :) julle var också med på det så tro inte att jag hade kunnat äta så mkt själv :D efter det for vi o fikade, ber om ursäkt till sandra j där. och efter fikat så for jag hem o käkade och nu håller jag på att packa lite smått medans jag väntar på både crillo och let´s dance.



see ya soon ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra j

Jaha, så det var inte så hastigt som det lät att vara? men tack för ursäkten iaf.

2008-02-10 @ 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0