det suuuger att vara 17 :S

faaan då att man aldrig kan komma in på krogen.. är typ år dit.

var iaf och firade julles 18 års dag idag, hade rätt kul hos jonas och så men sen när de "vuxna" (alla över 18) for på krogen var festen över :S hann knappt bli lite lullig... kul när man typ sminkat sig svinlänge, fixat håret bra och allt och sen är festen slut kl 11.. nog för att vi 4 som var under 18 hade kunnat dra nån anan stans eller försökt komma in på krogen men jag menar, vanliga husfester suger, alla små fjortisar sitter bara i sina hörn, spelar full och är allmännt odrägliga. och det är ingen som helst ide att försöka ta sig in på krogen om man är 4 st i samma umgänge som ska ta sig in :S  stter just nu hos crille, tare lite lungt eftersom han också är på krogen( typiskt) måste kika om det finns nått bra på tv. och jo föressten, julia jag är inte grinig på dig för att du for på krogen, jag hade också velat det när jag bnlir 18. men det känndes surt eftersom vi andra inte hade nån annan stans att fara, men sånt är väl livet i guess!


vi losade matchen idag också, kan det bli bättre?




orkar inte sitta här och dö nåmer, nu kilar jag. ciao♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0