snälla jultomten

jag vill ha jul nu! orkar inte vänta nåmer..


saknar alla söta barn som ska komma hit under julen också :) ska bli rå roooligt, men jag kommer ha fullt upp eftersom typ hela min släkt nerifrån kommer upp, och alla andra underbara :)

igår så hadejag träning till kl 8, och efter det så skulle jag och crille packa in pellets i källaren, som tog ca 5 -10 min och så skulle vi få dela på 500 kr.. och eftersom min pojkvän är guld värd så tyckte han att jag förtjänade att få alla pengar :) han menade på att han har ett jobb och jag är rätt fattig :) han är så söt han..
och så har ju jag och crille två års dag också den 22 dec ;) älskar dig!

just nu sitter jag här i media med mina klassisar, de flesta surfar runt och beställer saker från bland annat gina, hm och lite annat skulle jag tro :) synd att man själv inte har pengar till något sånt, eftersom den där 5 hunkan jag tjänade igår går till julisar hela högen :S hade verkligen inte skadat att få nått nytt till garderoben :)

de jag redan köpt julisar till är : julia, emelie, jessica, mormor, morfar, farmor.
alltså har jag kvar att köpa till: linn, mamma, pappa, sanne, hennes lilla bebis, my, robin och säkert massa fler...


nu ska jag kila eftersom vi har öppethus för alla 9:or idag och vi ska visa en liten film snutt om vad man får göra på media :) hoppas de väljer media eftersom det inte finns någon annan bra linje här! (enligt mig) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0