varför har man migrän?

den är den stora frågan för dagen! har haft ont i huvet nu i några veckor till och från, och med till och från menar jag att jag inte har haft ont hela dagarna.. men jag har haft det varje jävla dag! visst det är bra att kunna avvika från lektion när det gör allderles för ont, men alltså jag missar ju rätt mkt pga det, vilket inte är det bästa eftersom vi har sjukt mycket i skolan nu. och då kmr ju frågan: varför sitter jag här ist för att vila om jag nu har så ont? svaret är att jag redan sovit någon timme idag så om jag sover mer så gissar jag att jag inte kan sova till natten :) 

har egentligen prov imorron i geografi men jag ska "till läkarn"  så jag får göra det nån annan dag. :) ABK lät inte nå vidare gla öven min lilla lögn, men han svalde den iaf och sa hej då!

på onsdag ska det förhoppningsvis bli en roligare dag, jag mamma och ev jessi ska till luleå och handla lite + att jag ska ta bort några födelsemärken,  har hört att de först sticker en spruta och sen tar bort det med laser.. kommer göra ont på kinden kan jag ana. nåväl om man ska vara fin får man lida pin.

dessutom ska mamma vara med på dansens dag med sin magdans grupp, haha! jag hoppas verkligen att hon är en av de bättre iaf så slipper jag ljuga och säga att hon var bra sen :D och en sak till, jag känner mig hyffsat mullig när jag säger det här... mamma kan ha mina brallor och tillomed mindre som jag inte kan ha... vart ifrån har jag fått mitt bredarsle ifrån är ju då frågan?! för nått år sen var det jag som var minst i släkten, nu är jag typ störst och med störst, menar jag längst och bredast! kul jul allihopa!♥
image36 miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0