pimpelnappet

klev upp kl 08.15 duschade snabbt, klädde på mig och drog sedan iväg till gve nappet. fick mäta fisk :S fick även vara med i direktsändning från gve nappet med närradion :D h♥aha vet inte riktigt vad jag sa men jag har för mig att det lät som att jag var skit taggad att mäta små snuskiga fiskar.. vilket jag absolut inte var! sedan när fiske tävligen var klar så skulle vi städa. jag och freddan tog skotern och for och hämtade alla pinnar från isen.. och det mina vänner slutade med att jag var dyngsur över hela höger ben eftersom det var så jävla mkt vatten på sjön. hörde nånstans ifrån att det var kjelle som mätt upp fiskområdet och att det var han man skulle gnälla på. Men glad som jag är idag så får du inge gnäll!

när jag kom hem från sjön gick jag raka spåret upp i sängen och värde mig samt tog en tupplur. sen var det mat och efter maten gick jag och sov igen :D kännde mig så otoligt jävla trött. så hann (ides) jag inte med att skriva någon NK. när jag vaknade upp sista gången och kollade mig i spegeln såg jag att jag såg ut som kräfta, jag har brännt mig i solen.. och konstigt nog har jag fått som stora röda sträck på ögonvitan, typ där vart solen har träffat... det svider och hela fejset känns som en plastikpoerarad bimbo!

efter det så for jag till syrran och mackan och hälsade på :) käkade lite fruktsallad, spelade lite spel och pratade :D det var trevligt, som alltid! nu är jag hos crille helt själv eftersom hela hans familj är och tävlar med hästen nånstans och crille är på krogen. vi bestämmde att vi skulle sova här idag och just nu känns det som att jag bara vill fara hem, det här huset skrämmer mig som fan pga alla dörrar och vrår. har iaf låst in mig på hans rum haha :D känns säkrare då! åååh nu ringde han och sa att han är på G hem :) great :) som ni kanske märkt var det här inlägget ett inlägg bara för att ha nått att görta istället för att sitta och vara rädd :Dhahapuss och hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0