jag vill bli stor!

nu börjar nästan alla som jag känner passera 18 års gränsen, jag vill också bli stor nu! typ en månaad kvar innan jag fyller 18 år.. då ska jag ha kul kan jag säga :) hoppas inte alla redan är less att vara på krogen då, men det spelar ingen roll, jag släpar dit er om det behövs :)

idag är det vackert väder ute och jag sitter inne i media som endast har 5 små fönster uppe vid taket :S alla är på matten. jag har redan heft min och det gick bra, jag kalarade ännu en del så nu har jag bara en del kvar och sen kapitel 3 och efter det så har jag inte nå mer matte i hela mitt liv skulle jag tro. skööönt :) ska gå ner och kika om jag ser katarina kaati nu, jag har nog missuppfattat en del :S  jag återkommer sen :) puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0