jag är rätt glad idag!

har vart en ganska bra dag hittills, har inte behövt stressa till skolan idag, jag har tillomed hunnit sminka mig lite :) idag har jag och älsklingen blivit bjudna på middag på olles av crilles pappa, ska bli gott med lite mat i magen. har snart nk läxförhör och jag tror faktiskt tro det eller ej att jag kan det hyffsat bra.

jag längtar som fan tills jag fyller 18, nu är det bara 46 dagar kvar :) wiee. emelie fyller om bara 26 dagar, och än en gång kommer jag inte få följa med på krogen för att fira.. jävla skit att man inte är en tidig unge.

har även bestämmt mig för att ta sommarjobbet på blodpuddingsfabriken i sthlm :) tack linn som fixade det till mig. ska bo hon henne i 1 månad, kommer ha så jävla roligt! skönt att få lämna denna skitsnackande hålan för ett tag.. men jag kommer sakna många, speciellt crille :) även fast jag är superglad när jag inte är med han så märker jag att när jag är med han blir jag ännu ännu gladare, He makes my day!

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0