idag är ingen bra dag.

Har ont i halsen och har haft ont i huvet precis hela dagen, spelar ingen roll om jag sitter på datan eller ligger och vilar, det gör lika ont iaf. funderar om jag har nått allvarligt problem i huvet eller om det bara är vanlig migrän?! Ett MÅSTE är att köpa den där nya nässprejen mot migrän. hoppas den funkar! om jag får ont i huvet så är hela min dag körd, jag orkar inte med någonting, jag kan inte gå till skolan, och jag blir grinig på alla som pratar. kan det bli värre?  dessutom tror jag att min kropp vill att jag ska bli tjock som en köttbulle och kunna rulla fram istället för att kunna träna hurtigt.. jag menar jag skulle på gymmet här för nån dag sen, men icke sa nicke då fick jag ju skitont i halsen. Tack!

hoppas det blir köttgryta idag dag, är verkligen sugen på det just nu.



Jag saknar er! ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0