haha det här är så löjligt!

hörde en sak idag som jag blev så jävla förbannad på!. 50 spänn för mkt? HA! det var det värsta jag har hört, vill se kvittot så jag och linn inte har tagit för mkt betalt. är ni dum i huvet eller?! hur kan så mkt skit komma ur en och samma mun på inte mer än 10 min så man inte orkar lyssna nåmer. hur orkar ni mer er själva varenda dag? det enda ni gör är ju att snacka skit om hela gällivare och gnälla hur dåligt allt och alla är!Men om ni tror vi är dumma nog att sno pengar av våra kompisar så kan ni ju fortsätta tro det, men då vill jag inte ha nått med er att göra.! hoppas de rätta personerna tar åt sig, för nu har jag fan fått nog. *****

nog om det! idag har jag vart rätt hurtig, jag har först gått till sofie för att plugga lite och sen gick vi till vetehatten och fikade, efter det så for jag och solade lite och sen hem :) känndes skönt att prompa, kanske gör det senare idag också :)

pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0