goddag solsken :)

solen skiner hyffsat mycket, tillsäckligt för att bli på bättre humör iaf :) kom nyss hem från älskligen, måste plugga som ett djur, men jag har verkligen ingen lust idag.

var på lagfest igår och det var skojj som vanligt :D vårat lag har ju ett brett sortiment av olika roliga filurer :D det bjöds på dans, lite lekar och ganska god mat, vet inte riktigt vad det var men det gick att äta iaf. jag var däremot rätt så nyttig, jag drack inte, eller ja, jag smakade väl lite men jag blev iaf inte onykter vilket var bra eftersom jag verkligen inte hade haft tid att hänga över toastolen idag pga alla läxor!

ah, vad mer ska man säga? snön håller på att smälta men som sagt ska man inte ropa hej innan  man är över ån. Det kommer säkert någon sorts nederbörd till innan den riktiga sommaren kikar fram.

åh, vad jag längtar tillbaka :)
image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0