varför kan jag inte?!!!

jag kan ingenting om geografi, sjukt svårt äre alltså! så har jag prov i det senare idag, har nog den jobbigaste läraren i histiorien. ska kunna typ allt från sidan 8-25, och jag gillar inte att plugga så jag kan ju gissa på att jag knappast kmr klara det här provet.. jag och sofie försökte ju plugga lite nyss, vet inte om nått fastnade över huvud taget, haha ojoj fan vilka problem!

tränade igår och det gick faktiskt hyffsat bra, med tanke på att det skit de senaste träningarna. match till helgen igen :) i piteå. nu ska jag fan ge järnet!!

sen efter skolan ska jag o jullegullet dra på stan och leta en present till mysan :) ska bli kul det, vi får se om vi går hem sen eller hur vi gör :) men sen ska jag iaf på gymmet o så, har ju börjat med godislöfte (igen) har inte gått så bra de förra gångerna men nu jävla får det vara slut på det goda livet. ska träna stenhårt och sluta med det onyttiga :)  bra jobbat sissi!

jaha och sen ikväll då, ja då blire o tare lungt och bara vara :) kikade föressten sista beck igår, bra som fasen var den, men fan att det skulle vara den sista, eller det är iaf vad jag har hört! älskar beckfilmerna och jag vill bara se mer och mer :) nu måste jag fortsätta plugga ett tag. see ya :)   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0