tjooho

ja, matchen gick ju inte riktigt som planerat, men men vi vann ju iaf så det är väl rätt ok ändå! ska göra en artikel om handbollen också, vet inte riktigt ännu vad jag ska skriva, men men får hitta på nått.

har bara myst med crille hela helgen nästan, på lördag for vi och bowlade, tyvärr vann jag inte men jag fick iaf 5 strike på en serie ;) är rätt nöjd. sedan for vi hem till mig, bakade scones, drack milkshake och kikade nån film :) myspys alltså!
jaha, så vad händer idag? först ska jag och julle fara på stan o inhandla en ny kula till piercingen i tungan, sen ska jag mest troligt o kika på ett halsband till crille på J.Å. måste även kika en present till lilla my som fyller 17 på lördag :) hoppas du har gott fika :D

har just vart på akupunktur nyss, är lite vimsig nu, men men... fan vad det gör ont! men jag måste få bort min migrän och då har jag hellre nålar i huvet några ggr än att ha migrän flera ggr i veckan.

måste fan börja arbeta lite nu så jag blir klar nångång! puss  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0