ojoj

sitter just nu i skolan o väntar "ivrigt" på lektion :S somnade vid ca 3 igår och jag kan ju meddela att det var tufft o kliva upp imorse.. och nu har jag bara 5½ timmar kvar av skoldagen att kämpa mig igenom.  nu ska jag kila iaf.

hemma o har fått i mig lite energi :) träning halv 9 ikväll så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på tills dess. nåt förslag?

på tal om ingenting så blir jag en aning deppig när jag vet att det snart faller ner massvis med snö :S det finns ju inget att göra på vintern, visst man kan vara på dundret osv, men om man är lika duktig som jag så finns det risk att det bli långa köer i liftarna pga att jag för det mesta ramlar och trasslar in mig :D haha men sen då? vad gör man? typ inget, sitter inne o kikar några rullar, käkar godis och får dubbelhaka? sånt är livet.

OBS! match på söndag kl 10.30. MAIF- UMEÅ.    Kom o kolla, det finns ju inte så mkt annat att göra på söndagar iaf så kom o heja lite :D
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0