jaaadu.

sitter som vanligt i skolan igen.. kom dock lite sent idag eftersom jag var så jävla trött !

hemma nu, har just haft kondis test och idrott.. gick väl hyffsat sådär, eller rättare sagt gjorde jag så det gick hyffsat :) haha

väntar på att älsklingen ska plocka upp mig för att sedan fara till han och käka tacos :) muums, är vrålhungrig.
skulle ju egentligen ha fart på badet med julia, eller så sa vi iaf, hade väl kanske inte bestämmt nått exakt :D men men det får bli nån annan dag! vill ju faktiskt umgås lite med dig pyret ;) saknar Emelie och Linn som en galning men de kommer ju mest troligt till lovet så då jävlar blire tjejkväll / kvällar kan jag lova :D

Kärlek ♥
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0