hojj

det här inlägget får bli kort.

har spelat match idag, det sög verkligen stenhårt, kännde mig som en kass nybörjare! förbannad på småsaker som alltid.. ni kanske märker att jag är lite grinig o så men jag fick ont i ryggen och i nacken och nu har jag skallebang också. ingen lyckad dag förutom att jag fick träffa linn heeeelt ensam :D vi gick på statoil ochsen hem till mig, då kikade vi lite topmodel, sen nån film och så klart snackade lite småskrot om allt och alla (dock inget skitprat), båda typ halvsov under nästan hela filmen och sen följde jag henne hem en lite bit så hon skulle slippa gå själv i mörkret :) ska hitta på nått i morron ist med tjejerna :D kanske är lite roligare när man inte är trött och irri!

jaha, nu väntar jag bara på att mamma ska masse3ra mina fötter och sen ska jag väl bara vänta på crille, men jag hinner nog somna innan  hen kommer :S tyvärr. har klivit upp kl 6 imorse så det är förståeligt.

puss ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0