hallelåja

jag grämer mig fortfarande för det där geografi provet, som jag sa så gick det långt ifrån bra :S inte för att vi fått veta resultaten ännu, men jag tror jag redan kan börja plugga för ett omprov.. damn it! skulle till gve i dag o kika lite vinterskor, men det sket sig.  sitter o lyssnar lite musik för tillfället, de enda som får mig på gott humör idag!

matchen i lördags gick skit, men ett tag där så spelade vi ju iaf hyffsat ok :D

O jajämänn, jag håller ännu mitt godislöfte :) fasen vad stolt jag är över mig själv :) fast lite sugen måste jag ju erkänna att jag är, men det går över :P

ska börja kika lite på tattoos snart, inte för att jag vet vart eller vad jag vill ha o så, men bäst o börja i tid för när jag blir 18 då jävlar kmr inte pappa få en ledig stund från tattueringen :p och visst äre dåligt att jag inte får tattuera mig före jag är 18 när det ändå är min pappa som gör dom. har hört det sååå många gånger från alla möjliga, men jag förstår honom, det ska vara rättvist för alla. varför skulle jag få tattuera mig bara för att jag är hans dotter?! tänk ändå vad jag har ändrat mina syner på tattuering sen jag var liten, från början var det ju att man ville ha ariel eller liknande på magen, snyggt? :D men jag fick nöja mig med en ritad i bläck. kmr ihåg att jag ritade tattueringar o satt in i pappas block, det var tex en telefon, en glass strut och lite annat :D så sa jag till pappa att jag kunde ju iaf få 10 kr om nån velade ha mina fina tattueringar :D och änn har jag inte sett en enda gå runt med min lilla glass strut på armen :S jaha sen var det ju hästar osv, typ nån lite kissemiss velade man ha... och nu då? jaa inte mitt namn iaf det är för vanligt! vill ha nått på ryggen mest troligt, får se vad jag kmr fram till, ännu är inte dagen kommen!..

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0