haha kul :D

Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?


Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en anslagstavla för media tvåorna..

Vad var det senaste du såg på tv?
house

Utan att se efter gissa vad klockan är:
11.03 men den var 10.05

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
massa babbel och musik från klassen!

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick från bilen in i skolan
Vad tittade du på innan du började svara på den här?
letade lite fakta om england på google

Vad har du på dig?
vita jeans och en lila svart lång tröja

Drömde du något i natt? i så fall vad?

jag brukar komma ihåg, men tyvärr inte idag

När skrattade du senast?

nyss när jag hörde lite sjuka saker från klassen :D
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
anslagstavlor, papper och sånt.


Vilken var den senaste filmen du såg?
skaller.

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
jag skulle köpa massa kläder och skor osv. sen skulle jag bjuda vänner på massa skojj och ge lite till familjen :D

Berätta något om dig som folk inte visste
jag kollar alltid under sängen innan jag somnar, haha har fastnat för det sen jag var liten

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?

jag skulle göra så att alla i världen fick lika mkt mat, så ingen behöver svälta!


Tycker du om att dansa?
jajamänn, det är skojj.

Vad tycker du om Geogre Bush?
tycker ingenting.


Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
något sött som typ tindra eller saga?.

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
att hanna väntar på mig där.

Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

julia, emelie, crille och ?


DITT RIKTIGA NAMN
Cecilia linnea wahlman

DITT GANGSTAH NAMN
(2 första bokstäverna i ditt förnamn + izzle)
Ceizzle

DITT DETEKTIV NAMN
(favoritmat och djur)
tacoskatt

DITT STARWARS NAMN
(det tre första bokstäverna från ditt efternamn och två första från ditt förnamn)
Wahce

DITT HJÄLTE NAMN
(favorit färg och favorit dricka)
lilacola
DITT ARAB NAMN
(två första bokstäverna i ditt första namn, tre sista i ditt mellannamn,fyra första i ditt efternamn)
ceneawahl

DITT SPÖK NAMN
(svarta och ditt/dina husdjurs namn)
svartabusanmaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0