Gooodmorning!

hej, har nyss skrivit NK prov i 2 h tungt som fan, och skrivkramp ett X antal ggr. första frågan var lätt, den skev man ju på ca 3 a4 sidor, liten fråga vill jag säga. not!  skrev 13 jävla sidor. sjuukt jävla mkt. men nu ska jag kila till Goegrafi lärarn o säga att jag jobbar hemma, ha en bra dag, kommer kanske uppdatera sen! pusssa ♥

aah nu sitter jag här igen, har inte kännt mig frisk på hela dagen, sådär halv tung i hela kroppen osv. så idag blev det ingen träning för min del, men däremot testade jag mammas nya yoga matta. rätt uttråkande må jag säga! ingen mer yoga för mig inte. det har blivit mkt tårta på sistone, i söndags fikade jag hos sofie, igår hos min kusin sanne och idag hos min kusins barn. så egentligen hade den där träningen idag behövts. men NEJ nu vilar jag :)
var föressten igår och testade på volleyboll, det var verkligen superkul, fast idag har jag dock lite ont i armen efter alla "slag". jag tror jag var ganska bra faktiskt, tror jag ska försöka nästa vecka igen :) fuuuun.

åker till boden på söndag o spelar, ska bli kul som vanligt :)  Linn kommer nu på fredag tror jag :) åååh vad jag ska kramas på henne. undra när emelie kommer då?!  hmm.. måste jag ta reda på. saknar er girls.  och julle, du är inte bortglömd bara för att du bor kvar här, jag saknar dig också.... så nu vet du det :) tjejkväll nån kväll när ni kmr hem? längtar till halloween, ska fira den med de underbaraste tjejerna som finns på denna planet! undra om det blir häxa eller spöke denna gång? :P eller linns idé : porrspöke :) haha det bästa jag hört på länge!

har fått skolfotona nu, och jag misslyckades att iaf se lite söt ut i år igen. Knaaaas.
en gammal bild dårå :D den bjuder jag på!
image12

jaja nu måste jag kila.. typ eller nått :) ciaaao ♥

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

ha en bra dag du med =)

2007-10-23 @ 10:49:36
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: linn

men jaaaga drev ju, ska inte vara npt jävla porr spöke. du kan va:D
jag ska va drak-ulla.

2007-10-24 @ 11:27:36
URL: http://sjohest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0