choklad förgyller alla dagar :D

image9jajamän, så sant så sant :) sitter just nu o vräker i mig en schweizernöt, det är gott vill jag lova! har skrivit den där jäkla uppsatsen idag, lite knasiga saker att  välja bland, men det gick nog rätt bra iaf skulle jag tro, valde att skriva om självförsvar, och nej det hade inte vart fel att lära sig enligt mig. är ju faktiskt ganska rädd att gå omkring själv ute på kvällarna....

idag har jag vart ett gäng jävla hurtig, jag har städat mitt rum! och det händer inte ofta men nu vare fasen dags! städade även kuren, men det var inte för att jag ville, det var för att jag fick lite money av farsgubben :)

hanna. lilla gumman, jag saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0