bowling :)

jadu, har bowlat idag mot crille och robin, jag vann överlägset :D haha och om dom ska vinna den där bowling tävlingen så måste dom träna ett gäng mycket till :D ´vann över dem, andre, jonas och benny igår också!! det är fasen värt o skriva i bloggen :D jag ska spöa dem igen, tro mig.

nu har ju allt blivit riktigt bra denna gång när alla är hemma samtidigt :) ska verkligen försöka umgås så mkt det bara går med er alla. ikväll blire o sova hemma hos linn iaf :) myspys men först har jag träning till 10.. känns lite tungt med tanke på att min stortå gör såå jävla ont!

nu på fredag så ska vi iaf parta hos linns fammo, käka lite osv, och det ska bli sviiiin kul :) själv ska jag vara "pumpa" haha elleer typ orange/ svart. blir kanon :D JAG LÄNGTAR, LÄNGTAR såååå mkt!

och jag måste säga att det är så jävla skönt att allt är okej mellan oss igen Emma. fruktansvärt skönt!


Crille ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0