back again!

goddagens, har inte haft tid o skriva så mkt här, men nu tänkte jag att jag måste skriva lite om min dag. vaknade hos crille, sov över tyckan med flit, var så trött så jag tillomed råkade komma en aning sent till media lektionen också. då hade jag brottom, brottom o fixa klart min artikel + att jobba lite på min och saras. jag skrev även lite engelska till min och sofies redovisning vi skulle ha just efter median. redovisningen gick väldigt bra med tanke på att vi bara hann säga ungefär hur vi skulle göra eftersom sofie var hos frissan o blev fin i håret :D men det var kul osv. jag var ju då en geek, och sofie var en snobbig biaatch :P läraren tyckte våran pjäs var solklar, hoppas på ett MVG där :D sedan hade vi geografi, skúlle få veta vad vi fick på provet som vi gjorde här om veckan.  var 100 på att jag skulle få IG, men där kom chocken! BOM.. jag fick just så jag klarade mig ifrån ett IG, har aldrig blivit så glad för ett G i hela mitt liv...:) aja, sen hade vi idrott, spelade innebandy som INTE var kul. men men det fick väl gå för den här gången då! snälla aldrig mer.

jaha, nu har jag vart onyttig och dragit i mig en pizza, men den behövdes kan jag lova. hann inte käka frulle och sen var jag tvungen o skriva engelska på lunchen så pizzan blev mitt första mål idag. wierd!

och nu ska jag väl bara slappa antar jag, och sen dra till snyggis crille ;)


tänkte göra lite reklam för min kusin också här :D hon gör egna jättefina smycken kika in på hennes sida vettja :D www.nogg.se/sannesdesign

puss tja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0