vem vet?

jahaa, vart ska man börja?!  kan väl börja med att säga att emma for hem i lördags och att linn har farit hem nyss :S trisst. men det har vart jättekul o träffa er sötisar, jag kommer snart o hälsar på! men det finns positiva saker också och det är att emelie stannar lite längre här hemma i kylan :)

har vart kul i helgen, har umgåtts med många vänner osv. kul o umgås nångång allihopa eftersom det inte förekommer så ofta, men det var värligen trevligt må jag säga :)

igår myste jag med älsklingen och det var hur mojsigt som helst, det är något speciellt med dig som gör att jag älskar dig så otroligt mycket! I´m happy that you´re mine ;)

och nu då... jag ska snart på minnesstund med julia emelie och marre, vet inte hur det kommer kännas o så men kommer iaf tända ett ljus för dig min älskade lilla ängel där uppe i himlen ♥ hoppas du har det bra där du nu är och jag hoppas du hälsar på mig snart!

till minne av Hanna, våran sockertopp ♥
image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0