toalett besök?!

image14

haha idag har jag elli och sara gjort ett toalett test till skoltidiningen, kollat vilken som är bäst osv. besökte varenda toalett som vi hittade och det var faktiskt ganska kul ;D fina bilder blev det också. det konstiga med detta experiment var att det känndes som att vi gick vilse! fast man har gått på denna skola i ca 1,5 år så hittar man ställen man aldrig vart på tidigare :) det känndes som att bf och op korridorerna tilllhörde en annan skola och i bygg och ip osv var det skitigt som fan och luktade usch! och här i storskolan är det folk över allt och snack och spring hit och dit. inte konstigt att man blir trött i huvet och slocknar varje dag när man kommer hem från skolan. nytt nr kommer ut 30/11 - kika in på Lastafetah.edu.gellivare.se

nu i några dagar har jag haft nått konstigt i nacken,  den känns totalt överbelastad och jag vet inte hur jag ska vrida o vända på den så det känns bra. kunne knappt sova pga detta! måste gå till kjell o få den till knixad.

och idag blir det kyckling och ris till middag, muums jag längtar! och sedan ska jag till crille och fira hans mamma som fyller år idag, Grattis!


snart blir det idrott, känner mig inte i toppform men vafan. sen blire mest troligt gymmet.. puuh!

ciaaao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0