sjuk

damn it!  jag skyller på syrran denna gång, hon har vart sjuk nu i flera veckor känns det som, och det är ju inte så konstigt om jag också blir sjuk eftersom vi bor under samma tak.. men du är förlåten iaf :) haha nu fan blire o kurera sig.

känns rätt jobbigt o missa skolan o  så, fast jag kan ju gå dit om jag vill, men alltså när jag är sjuk är jag verkligen orklös, orkar inte tänka! orkar inte ha massa skrik, babbel och annat skit omkring mig för då får jag damp och min klass är ju inte direkt känd för att vara tyst, haha :D. har iaf bett crille plocka upp lite books från mitt skåp så jag får göra bort lite saker i min egen takt.

tack linn för att du är en riktig bloggare :) vad hade jag gjort dessa dagar om det inte fanns någon som uppdaterar typ 3 ggr om dagen? :) loooove

undrar om det blir duschen snart?! och eftersom ingen annan är hemma så kan jag ju duscha i princip hur länge som helst :D det kallar jag niiice !


ska dra ciaao♥

Kommentarer
Postat av: linn

haha, jaa du borde bli lite bättre på den fronten :) läser samma inlägg tusen gånger om ibland. (fast det kan också bero på att jag inte har nåt att göra på dagarna så jag kollar flera bloggar flera gånger om dagen)
pejjzz. love you :)

2007-11-21 @ 20:22:16
URL: http://sjohest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0