scones, varm choklad och den underbaraste personen i världen, kan det bli bättre?!

jag o crille har just bakat scones, jag tror dem är i ugnen nu, jag längtar jag är sååå hungrig! dagen har väl vart sådär, rätt mkt o göra osv, har pluggat sammanlagt 5-6 h idag rätt stolt faktiskt.

igår var ju dagen inte lika bra kan jag meddela! jag skrev ihop hela mitt NK arbete, syrran hjälpte mig. sen hade jag så brottom att jag bad syrran spara det, och sen när jag kom hem igen så fanns det ingenstans på datan, letade överallt, jag fick damp och blev helt förstörd. hon hade sparat det, men alltså jag vet fan inte vad som hände. så skulle jag börja skriva om allt halv 12 på kvällen, det gick verkligen kasst. så nu har jag inte lämnat in det eller redovisat, fast hon förstod mig, läraren alltså. hade tydligen hänt henne också någon gång! tack och lov.


nu ska jag kila o käka mackor och mysa :) puss

ps. förlåt linn, jag glömde ringa, men jag ringer imorron!!!!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0