morgontrött frågetecken!

fan, nu är jag sliten alltså, jag orkar knappt ur sängen på mornarna och det är inte för att jag lägger mig så sent. det är för att jag verkligen är less på skolan och jag orkar inte! helt ssanslöst. sitter på median nu o ska snart ha nå word grejjs, not fun at all!

igår gjorde jag ett svenska prov i antiken och medeltiden, det känndes som att det gick rätt bra iaf :) hoppas hoppas. sen gjorde jag stepptest också och av: dåligt, ganskabra, bra, jättebra, och elit så fick jag Mycket bra :) rätt stolt, men man vet ju aldrig med det där testet, tydligen så funkar det inte för alla osv.. lite trisst men vafan who cares?!

jaja, nu ska isak böreja genomgången oså :D see yaa puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0