mitt i smeten

har typ glömt bort nk arbetet som jag gör tsm med sara och sofie, tänkte att det var först på fredag eller nått vi skulle redovisa, men ICKE det, tydligen ska vi redovisa imorron så nu har jag kladdat ner lite på ett a4. ringde syrran och hade panik! tur att jag har vart snäll mot henne på senast, för hon ska nämligen hjälpa mig lite :) tack tack tack.

jaha jag har haft matte också idag, det gick hyffsat bra :) känns lovande i matte B. kanske!? :D


blir en pluggar dag idag! och sedan lite volleyboll och pyret :)

och snart är det jul o allt, jag älskar julen. det är så mycket belysning överallt så man behöver inte vara skraj när man går ute sent på kvällarna :) vill verkligen ha julklappar NUUUUUU. och du linn, jag har hittat en julis till dig :D haha jag skickar den med posten.

och snart har jag och crille ett års dag :) är så kär som det går att bli :) Jag älskar dig av hela mitt hjärta!



saknar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0