mätt som en gris

käkade just tacos i skolan, jag käkade så jäääävla mkt så nu sitter jag o sofie här och håller på o spricka.. bokstavligt talat!  måste jobba jobba jobbaaaaa. gaaah jag blir tokig av alla arbeten o skit.

en liten lista!
1. När gick du upp idag?
07.20.. typ
2. Diamanter eller pärlor?
mjaa.. både och

3. Senaste filmen du såg på bio?
pirates of the caribbian tror jag

4. Favorit-TV- program?
desperate housewives, csi osv

5. Vad åt du till frukost?
ett glas oboy
6. Vad är ditt andranamn?
linnéa

7. Din favoritmat?
pastasås, tacos, kycklingsallad utan kyckling

8. Vilken mat gillar du inte?

fisk, tjockt kött, skolansmat (förutom tacos)

9. Favoritchips?
gillar inte chips, men om jag måste så blir det pringles

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
mja jag har väl brännt nån bra med de låtar jag gillar :)

11. Vilken bil kör du?
jag kör inte, jag åker!

12. Favoritmacka?
Vanliga rundmackor med ost och skinka

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
egoister, och sånna som tror sig bara bättre än andra

14. Vilka är dina favoritkläder?

ett par jeans som jag fått av crille

15. Om du fick åka vart du ville på semester?

jag hade nog åkt till nått varmt ställe och solat gärnet

16. Favoritklädmärke?
har ingen speciellt, finns många bra märken.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
vet inte, till något fint ställe
18. Favorittid på dagen?
typ när man slutar skolan :D

19. Var är du född?
gällivare

20. Vilken är din favoritsport att se på?
handboll, fotboll, skateboard och volleboll

21. Coca Cola eller Pepsi?
coca cola, utan tvekan!

22. Fotboll eller ishockey?
mja, fotboll tror jag, men hockey går nog också bra

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?

jag är helt klart en nattmänniska, jag kan inte somna tidigt och jag vaknar aldrig före 12 på helgerna

24. Pedikyr eller manikyr?
jag har ionte så långa naglar så jag tar pedikyr så kanske man kan smöra till sig en fotmassage

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
att jag är less på skolan ( otroligt va?)
26. Vad ville du bli när du var liten?
ariel eller nått liknande
27. Bästa barndomsminnet?
det finns måååånga!
28. Varit i Afrika ?
nepp, men jag hade gärnat vilja fara dit
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
inte vad jag kan minnas

30. Varit med om en bilolycka?

haha jo, men det var bara för att jag körde in i gårdsstolpen :D haha

31. Favoritdag i veckan?
fredag såklart

32. Favoritrestaurant?

här i gällivare är det kina, finns typ nån annan..

33. Favoritblommor?
rosor och orkideér
34. Favorit-snabbmatsrestaurant
dannes elller alanya

35. Äger du en cykel?

jo, men den är ur funktion

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

what?

37. Läggdags?

vid 1-1.30 på vardagar och kanske vid 3 halv 4 på helg


38. Vad lyssnar du till just nu?

väldigt ointressant matte snack av klassisarna

39.. Favorit färg
lila och svart

40. Hur många tatueringar har du?

ingen just nu, men snart så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0