jag snattar denna från linn IGEN! :D

10 favoriter:
Färg: lila
Mat: pastasås och mackaroner eller tacos
Band: finns många bra
Film: Enough
Bok: läser inte böcker
Sport: hanboll, men även volleyboll nuför tiden
Årstid:  sommar, helt klart
Veckodag: fredagar
Glassmak: vanilj med krossad choklad
Tid på dygnet: när som helst, bara man sover

9 för tillfället:
Humör: trött som bara den
Smak: mint av toyet
Kläder: svarta adidasbrallor och grå huvtröja
Bakgrund:  medias fula.
Nagellack: halvtaskigt svart från halloween!
Tid: 08.58
Omgivning: mediasalen med några få pers i.
Irritationsobjekt: skolan, just idag.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: vet inte vem som var först, antingen julia hanna linn eller emma. ?!
Screen name: whhooot?
Husdjur: kattsingen majja
Piercing: Öronen
Förälskelse: chrille w
Musik: backstreet boys och spicegirls dooh
Bil: donno
Kyss: haha vet inte

7 senaste:
Cigarett
: halloween
Mat: billys pan pizza
Dryck: oboý
Biltur: från crille till skolan
Kyss: crille
Spelad låt: kmr inte ihåg
TV-program: csi

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV:
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:

Kläder: kalla kläder
Mat: syrrans egna recept på kött och potatis :D haha
Musik: hårdrock
Dryck: kaffe
Personlighetsdrag: egoister

4 saker:
Du gjorde igår kväll: käkade popcorn med crille
Du kan höra just nu:f folk som knapprar på musarna!?
Du inte kan leva utan: nått gott
Du gör när du har tråkigt: jag somnar väl i min ensamhet

3 personer:
Du kan berätta allt för: allt för många.
Du tycker om:  det är fler än tre, tro mig
Du inte gillar: det är jag tyst om så ingen blir arg.

2 val:
Kaffe eller te: inget av det 
Vår eller höst: höst

1 önskan: samma som linn :att jag skulle kunna allt om allting och att allt jag läste fastnade i huvet och att jag kom ihåg det.

tack för mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0