hej, hallå, gutentag!

har försökt plugga lite nu oså, det går sakta men säkert frammåt...och då menar jag sakta!  funderar på att ta en tupplur men njaaa.. jag vet inte ännu. har käkat chicken och ris nyss och det var underbart gott må jag säga. som ni kanske märker har jag inte så mkt att skriva men jag gör nog näst intill allt för att slippa skolböckerna :)

jag har glömt att berätta det sötaste jag någonsin har hört :D jag o mamma satt på tågstationen i luleå, så kom det in en mamma och en liten pojke. så satt de där en stund, och efter ett tag så frågade den lilla pojken "mamma är det här HM" haha det var det roligaste på länge alltså, jag vek mig av skratt :) SO CUTE.

jag såg föressten "little black book" igår och den var riktigt bra :) nog för att jag sett den tidigare men iaf. och sen såg jag "the shooter" igen också, och den är sevärd, tro mig!


nu kilar jag till darlingen :) ciaaao♥

Kommentarer
Postat av: sandra

jo vi har kjell, världens jobbigaste typ:( vi fick ett läxförhör som skulle vara "lätt" var fan as svårt;P

2007-11-21 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0