godmorgon världen!

aah...jag ides inte vara i skolan igår eftersom man ändå inte gjorde nått, och istället for jag o mami till lueå o shoppade lös ordenkligt :) jag köpte: två tröjor, ett linne, ett par leggings, vinterskor, hanbolls skor, en bh, en tunika aktig sak :) och en julklapp till crille, men den ska jag inte nämna eftersom han ibland kikar in på min sida :D hemlis hemlis ;D och idag skulle jag ju till skolan men då fick jag så ont i magen så då ides jag inte, + att jag inte var klar med engelska uppgiften som skulle vara inne idag.. så då får jag väl lämna in den nästa vecka dårå :)

imorron blir match i piteå. måste tydligen ta med käk på bussen o så, undra vad jag kan ta med?! fick lilla chocken när jessi sa att det var imorroon vi skulle fara, jag trodde stenhårt på att det var på söndag. hoppas matchen går bra iaf, pallar inte förlora igen!

idag blir tacos tacos tacos :) I LOVE.  åh jag är hungrig som en vaarg!
 
OCH... förlåt till alla jag har glömt att ringa de senaste dagarna... jag antar att ni vet vilka ni är :)  men jag ska ringa er nu :)puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0