en till söndag

jag var ju som en aning irriterad igår... men nu är jag iaf lugn :)

idag har jag sovit gott må jag säga, har varit hur skönt som helst! sen efter det så for jag hem och nu har jag käkat osv.. har inte så mkt annat för mig än att sitta här.. eller jo egentligen skulle jag ju behöva börja på min engelska "uppsats" eller vad det nu är.. skitjobbigt enligt min mening.

idag hade jag egentligen velat umgås med min syrra, kanske gör nått kul som att måla naglarna och sätta ansiktsmask eller egentligen bara vad som helst. känns som att det var år sen jag umgicks med henne en hel dag...hoppas den dagen kommer snart :) du vet väl att du alltid har varit min förebild? älskar dig sis. och jag ska köpa en jättefin julklapp till dig :)


en hälsning till linn, emelie och emma. hoppas ni har det bra där nere i storstäderna :) saknar er också!



och tillslut så vill jag bara säga att jag saknar dig hanna, igår på matchen började jag tänka på dig helt plötsligt, vi var ett skit bra teeam, du och jag hade krossat den där kossan tillsammans, det är jag säker på. tänker på alla leenden och handslag som vi alltid gjorde när vi krossat någon på planen :D det känns som att handbollen går sämre för mig nu än när du också spelade, kanske för att du alltid peppade mig till tusen.. vi peppade varandra! älskar och saknar dig gumman ♥ vill ha dig tillbaka.

nä nu blev jag deppig. tja


Kommentarer
Postat av: Emlan

Saknar dig med älskling men nästa vecka ses vi

2007-11-20 @ 20:03:43
Postat av: Anonym

Emlan Wikström alltså;)

2007-11-20 @ 20:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0