döööö

fan vad  irriterad jag blir! jag gjorde ju klart mitt power point arbete o så, jag tyckte då det var bra osv :) och jag skulle redovisa idag, så stog det på shemat att jag börjar halv 12. och imorse när jag vaknar kommer jag ju på att vi flyttat upp den till kl 11.. så jag kom ju då försent, hann bara slänga på mig lite kläder, jag hann inte ens pissa! och sen redovisade jag ju iaf... så fick jag bara G- fan vad arg jag är, men tydligen var det flör att man skulle specifisera sig på befolkningen :S aja men jag tog ju med det också... jag tror min lärare ogillar mig, fast ioförsig tycker inte jag att han är bra heller så det jämnar ut sig tillslut! usch och fy för geografi med kjell abrahamsson.

har träning idag också... tror inte så många kommer träna eftersom skitmånga är sjuuuuk!


men men shit happends, nu tänkte jag ringa crille så han får hämta hem mig :) eftersom jag inte har fler lektioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0