damn it!

jag som undvek det här för jag vet inte vad jag ska skriva, men jag får väl ge det ett försök iaf :D TACK så mkt linn :D


Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

- jag är sjukt morgontrött och gormar oftast på allt och alla när jag vaknar.

- jag kollar under sängen och alla garderober innan jag lägger mig.

-jag är alltid pank fast studiebidraget just kommit ( vet inte vad jag lägger pengarna på)

- kräsen är bara förnamnet på vad jag är!.

- jag slarvar alltid bort eller glömmer något varje dag.

-jag är lat och det är därför jag är slitis varje dag :)

dessa blir utmanade av mig.
Julle, emelie, majja.. hmm sen vet jag inge fler som inte gjort den.


linn jag har kommit på att du och jag är rätt lika varandra haha, saknar dig pyret.


har nyss vart på sportis och suttit i sekritariatet, det gick bra tyckte jag :) och imorron den 11/11 har vi match  kl 13.00 och ni får gärna komma o kika :D nu ska jag käka kyckling :) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0