tro det eller ej

är som sagt ännu sjuk. har gått ner ca 4 kilo under den här veckan pga matbrist, vill äta men det är för plågsamt. känns som att jag måste till plugget imorron eftersom jag har vart ledig nu i nästan en vecka, kommer inte kunna prata med folk (kul) men jag antar att jag måste ta igen allt jag har missat! och det är jävligt dåligt att man knappt kan vara hemma o kurera sig i sisådär en vecka utan att man då får dubbelt så jävla mkt saker och göra den kommande veckan. och jag tror det fins fler än jag som inte har orken att plugga när man är risig!?

men såhär är det.. jag ska iaf försöka ta mig ut på stan med girlsen. ska bli skojj som fasen o få träffa den nyblivna göteborgtjejen också :D och dig med julle :D haha och sen efter det så ska iaf jag o julle kika idolfinalen, vet inte vem jag hejar på, kasnke amanda för hon är ball!

ja, vilka har jag hittat julisar till då?
- linn
-crille
- halvt till mamma
- har en ide till syrrans
- emelie

och det var nog alla. julias och  pappas får jag fundera lite mer på!

själv önskar jag mig en ny mobi eftersom jag fick ta crilles mammas gamla i nöd eftersom min helt plötsligt slutade funka. den är rätt dålig och jag har ingen laddare till den heller så nu har den vart urladdad i ca 2-3 dagar eftersom jag inte har velat fara till crille o låna hans mammas ladddare pch smitta ner dem. Jag MÅSTE ha en ny! tack på förhand.

aja det här dår räcka för idag! ciao ♥
image19







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0