tårta och en massa godsaker

jepp som jag sa igår så fylller farsan år idag, synd att jag knappt kan käka nå tårta eftersom jag verkligen grämer mig för att svälja något, det gör så in i helvete ont så jag nästan börjar grina!

var iaf hos läkarn idag, jag har luftsvägsinflamation, och på nått test så skulle man ha ungefär vis 10, jag hade 50 vilket är waaay to high. så nu har jag iaf fått penecilin, eller hur det nu stavas :D en sak jag har tänkt på är att om man har då som jag tex svinont i halsen, så ska man få penecilin och så när man öppnar burken är tabletterna typ stora som ett gem, tror dom att det är möjligt att få ner en sån stor i halsen när man knappt klan svälja sitt eget spott?! dumma jävlar som kommit på det dära.

trisst att jag varken får träna nu och att jag inte får spela matchen ihelgen pga det här :S såg faktiskt fram emot det... det är också trisst att nu när jag väl får käka lite godis eftersom det är pppas födelsedag så kan jag inte det!  kanske är det bra att jag inte kan, men det hade ju iofs vart rätt smaskigt med en karamell :D haha

snart kommer farmor, farbor och mina kusiner ända från gävle för att fira pappsen, men det vet han inte om, så det är hemligt :)


aja, nu ska jag umgås med tha family. puss ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0