tandvärk och magont :S

ah jag vet´inte vad som händer med mig, just när halsen har kryat på sig lite så ska jag få svinont i munnen, jag undrar om en visdomstand är på G upp :S och sen får jag ju ont i magen av den där jävla penicillinen också! fasen att det aldrig bara kan vara bra!

idag ska jag iaf på den där conamore och kika eller hur det stavas. tänkte hänga med julle och sen träffar vi nog emlan där oså :) egentligen är jag ju inte så intresserad av det där men men, hur många gånger har inte sandra kikat handboll? haha så nu jävlar får jag ta mig i skinnet och gå o kolla när hon+ massa andra sjuunger lite ljuv julmusik :) sen ska jag även på volleybollen, ska försöka vara med så mkt jag orkar, men eftersom det inte behvs så mkt kondis så äre nog okej eftersom jag inte får springa och ta ut mig på det sättet riktigt ännu. hanbollen får jag nog stå över imorron också :S

haha jag och emelie har redan börjat planera lite smått inför våra 18 års dagar :D det var trevligt att umgås lite med idg igår iaf :)

nu ska jag kila ner i fiket en sväng får se vad jag handlar ;D haha ciaoo♥

Kommentarer
Postat av: linn

utmanad, kolla längrener i min blogg^

2007-12-10 @ 13:45:34
URL: http://sjohest.blogg.se
Postat av: linn

kolla längre ner på min sida, där står det med överskriften "nån måste ju börja med skiten igen" :P
där är utmaningen :D

2007-12-11 @ 19:40:43
URL: http://sjohest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0