nog är det jag alltid...

klart man ska bli svin sjuk just nu också! fan vad jag hatar det här. har haft feberfrossa, migrän och ont i halsen hela natten och nu idag :S och inte nog med det, efter matchen så har jag haft jävligt ont i knät, typ som förra gången när det var nått tjafs med ledbanden. okej jag har kanske inte exakt lika ont nu som då, men det känns!

just när träningen börjar kännas bra o så, så ska man bli sjuk!!


trisst nog måste jag ändå till skolan imorron för att redovisa nk arbetet, men sen är det då fan raka spåret hem kan jag lova.

pappa fyller 50 år imorron så då blire tårta och presenter i massor, det ska bli kul :) hoppas han blir gla över vår present :) Grattis i förskott iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0