julkrams och stök

nu är det juligt i mitt rum också, känns lite mysigt.. men tyvärr har det hunnit bli stökigt efter jag stödat för några dagar sen.. men spelaroll, jag ska ju ändå inte vara hemma på julafton så :) jag gillar traditioner och traditionerna = vara hos mormor och morfar på julafton :) hoppas jag får allt jag har önskat mig. och jag kom på en till sak jag vill ha! en eltandborste! för jag har blivit lat och den gör ju så gott som jobbet åt en så varför inte?! :D

enligt min tränare får jag inte träna nu till veckan för att jag ska orka med matcherna till helgen :D haha det känns lite lustigt, tränade inte på hela förra veckan och inte den här veckan heller och sen kommer jag bara till matcherna :D får ju se hur det går haha.


nu ska mammsen snart göra nån taktil massage på mig, hon har tydligen gått nån sorts kurs.. hoppas det är skönt iaf.

och ikväll, imorron och alla andra dagar fram till jul måste jag plugga. känns inge vidare men om arbeten ska in så ska dom det! haha och föressten så ska jag sara och sofie kanske på lussevakan nu på fredag :d  inte för att dansa dock.. vi ska fota  och intervjua artisterna lite om det nu går vägen dvs. och sen ska det in i skoltidningen också. så läs den nu i slutet av månaden när den kommer ut, så kan ju ni låtsas att ni också varit där haha fuuun :)



nu får det räcka för idag, jag har annat o göra än att sitta här :) pussaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0