julen är här!

äntligen :) fast ändå så känns det inte riktigt som jul ännu.. hoppas man har mer julkänsla imorron iaf :)

hade jättemysigt igår på våran ett års dag :) vi for o käkade lite mat, fick halsbandet jag har velat ha nu jättelänge :) och sedan for vi hem o kikade film och hade allmänt mysigt :) älskar dig crille ♥

nu blire snart middag med familjen, det händer inte så ofta att alla käkar samtidigt, haha.

och nu äre klart, syrran flyttar hemifrån och lämnar mig helt ensam på övervåningen med alla spöken :D men du vet väl jessica, mig blir du inte av med så lätt inte! jag kommer och hälsar på :D






och sist men inte minst vill jag önska alla en GOD JUL :) dig med hanna gumman! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0