avslutning tack

fan vad less jag är på skolan just nu... har fixat som fan med artikeln idag, den är inte riktigt klar ännu och sen ska jag o sofie skriva en till om fiket eftersom det kanske inte kommer vara kvar efter jul, och jag tror det beror på omogna idioter som bara söndrar och slänger snus och all annan skit i tex ljuslyktorna. så jävla dålig stil alltså! så alla dem som gör detta måste alltså tyckte det är kul att behöva gå till parkis eller pressis för att köpa en dricka osv?!  är det inte lite lättare att ha kvar fiket här?!

och nu har jag egentligen engelska, och vi kollade världens sämsta film + att den typ var jättegammal och alla i filmen hade konstig dialekt så man fattade ändå inte så värst mkt. fattar inte varför man inte kan titta en nyare film på engelska och bara ta bort texten? skulle inte det vara lite mer intressant än en film från kanske 80 talet?

idag ska jag träna handboll och sen fara på gymmet.... om jag orkar dvs. :D

det blir hektiskt ihelgen kan jag meddela. först på fredag har vi ju avslutning kl 09.45. sen ska vi tjejor fara på kina o käka och ha en liten julklapps utdelning. efter det på kvällen ska vi mest troligt ha lagfest. och på lördag så har jag och crille ett års dag :) och då ska man väl fira det också på nått sätt :) sen på söndag får jag äntligen sova uuuuut. nice!!

hoppas inte min tyska lärare är här idag, jag orkar inte gå till  kl 3.
linn jag skickade ditt paket igår, men jag glömde skriva ett julkort :S men det går nog bra iaf skulle jag tro :D jag saknar dig som fasen sötnos.

ÅR 2007


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
mja, jag vet inte riktigt

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jg tror inte jag hade nått nyårslöfte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej nej
4. Dog någon som stod dig nära?
hanna gumman :S

5. Vilka länder besökte du?
bara i sverige och turkiet

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
meeer fritid

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
7 mars, då hanna gick bort :S
22 december, min och crilles ett års dag

8. Vad var din största framgång 2007?
jag har faktiskt blivit lite bättre i skolan, haha

9. Största misstaget?
tror inte jag ångrar något detta år
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jorå, typ luftvägsinflamation och skrubb sår får man ju hela tiden för fasen

11. Bästa köpet?
hmm.. nya handbolls skor :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
haha om jag ska vara ärlig så har det varit antingen godis och sånt eller kläder och julklappar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jodå, crille och alla mina vänner gör ju mig glad hela tiden

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
säkert sweet miss blue eftersom vi intervjuade vincent.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?
både och, lessnare pga av hanna och sen har det väl funnits bra stunder också.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
att jag hade hunnit umgås lite mer med hanna

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vart irriterad och varit tråkig
18. Hur tillbringade du julen?
hemma hos mommo och moffa med släkten och sen umgicks jag med emelie och hanna.

19. Blev du kär i år?
just före året :D

20. Hur många one night stands?
nej nej, inget.

21. Favoritprogram på TV?
desperate housewives.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
mja, kanske någon jag är lite mer irriterad på kasnke.

23. Bästa boken du läste i år?
jag har inte läst nån bok på hela året :D haha

24. Största musikaliska upptäckten?
jag upptäckte att ellinor i min klass verkligen kan sjunga som en liten fågel

25. Något du önskade dig och fick?
jag har väl alltid önskat mig bra vänner och dem har jag redan funnit .)

26. Något du önskade dig men inte fick?
säkert en ny mobil som jag alltid önskar mig varje år i julklapp :D

27. Årets bästa film?
fasen vad svårt, ingen aning ser film nästan varje dag.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
jag partajade med mina kompisar och fikade med familjen osv osv osv.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mjä, kanske att alla inte flyttade här i från :S

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
mjukis som fasen.

31. Vad fick dig att må bra?
alla i min närhet.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha jadu, ingen aning.

33. Vem saknade du?
hanna och farfar.
34. De bästa nya människorna du träffade?
jag vet faktiskt inte, har nog träffat några stycken men ingen jag direkt umgås med varje dag.

nu har jag inge mer på hjärtat så nu får det räcka för denna gång. ciao ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0